19. september, 2018
Erwin Hymer Group ima novega lastnika

Največji evropski koncern na trgu počitniških vozil, nemški Erwin Hymer Group, je z 18. 9. 2018 prešel v last največjega ameriškega proizvajalca počitniških vozil Thor Industries. Posel, vreden 2,1 milijarde evrov bo zaključen do konca letošnjega leta, saj ga morajo pred dokončno potrditvijo pregledati še pristojne inštitucije.

 

Thor Industries bo posel financiral z lastnimi sredstvi in delnicami, saj bodo dosedanji lastniki skupine Erwin Hymer Group, to je družina Hymer, prejeli tudi 2.3 milijona delnic koncerna Thor Industries, ter s tem ostali globoko vpeti v poslovno okolje.


ERWIN HYMER GROUP V SEZONI 2018


Podjetje s sedežem v švabskem Bad Waldseeju nedaleč od Bodenskega jezera je vodilni proizvajalec počitniških vozil na evropskem trgu. Pod svojim okriljem združuje dva ducata blagovnih znamk oziroma proizvajalcev počitniških vozil, 1200 prodajnih mest širom Evrope in prek 7300 zaposlenih. V fiskalnem letu, ki se je zaključilo z 31. 8. 2018 je zabeležilo 2.5 milijarde evrov prometa.
Podjetje v sezoni 2019 stavi na novega Mercedesa Sprinterja, ki v ponudbo znamke Hymer prinaša svež veter, množico novosti pa ponujajo tudi druge blagovne znamke zbrane pod okriljem skupine Erwin Hymer Group.


KDO JE THOR INDUSTRIES?


Povprečnemu Slovencu ime podjetja ne pove veliko, večina jih namreč zanj še ni slišala. Podjetje iz mesta Elkhart v ameriški zvezni državi Indiana je bilo ustanovljeno leta 1980, ustanovitelj, Peter B. Orthwein, pa danes predseduje nadzornemu svetu podjetja. Koncern združuje 18 proizvajalcev počitniških vozil, mobilnih hišic in posebnih vlečnih vozil, med blagovnimi znamkami pa izstopajo Airstream, Heartland in Jayco.
Pod vodstvom Boba Martina je Thor Industries v zadnjih petih letih zabeležil več kot 12 odstotno letno rast, v fiskalnem letu 2016/17 pa je zabeležil promet v višini 7.3 milijarde evrov. Zanj dela 18 000 delavcev, letno pa prodajo preko 237 000 različnih vozil.


SINERGIJA ŽE V SLABEM LETU

Thor Industries s sklenitvijo posla pričakuje sinergije že v slabem letu, obe podjetji, skupaj bo sedaj pod eno streho združenih kar 42 blagovnih znamk oziroma proizvajalcev počitniških vozil, pa pričakujeta od združitve pričakujeta veliko – predvsem na področju tehnologije, oblikovanja in razvoja. Nenazadnje bo novo ustvarjeni velikan zaposloval 25 000 ljudi, pričakovani letni promet pa znaša kar 10 milijard evrov.