Premierni test Adria Coral XL A 670 SL

Najuspešnejša Adrijina zgodba pri nas je obrnila nov list. Popeljali smo se z novim Adrijinim avtodomom s spalnim nadstreškom Coral XL, naslednikom legende, ki za marsikaterega slovenskega avtodomarja še vedno predstavlja vrh želja pri avtodomih.

 

Adria Coral XL

 

Novi Coral XL ni samo naslednik zgodbe o uspehu. Gre za povsem na novo razvito vozilo, ki z zunanjo obliko postavlja nove standarde oblikovanja avtodomov s spalnim nadstreškom.

 
15. januar, 2016
Aerodinamični spalni nadstrešek

Novo zunanjost odlikuje aerodinamična in privlačna linija, vozilo meri v širino 229 centimetrov, v višino pa zaradi spalnega nadstreška dobre tri metre. Linija je simpatična, previs preko zadnje osi je dokaj velik. Visoko dvignjen zadek (približno pol metra od tal) dopušča mirno vožnjo preko previsov ali vkrcevalnih ramp trajektov brez nadležnega »nasedanja«.

 

Adria Coral XL


Coral XL je alkoven, zato ga zaznamuje velik spalni nadstrešek. Aerodinamična oblika zagotavlja dobre vozne lastnosti in, kar se je izkazalo za veliko presenečenje, nizko porabo goriva. Pregovorno težka desna noga moje malenkosti porabo goriva tudi s priganjanjem čez alpske prelaze (Obertauern, Katchberg, Mokrine) in vožnjo po prehitevalnem pasu ni uspela dvigniti nad 12,5 litra na 100 prevoženih kilometrov (skupaj smo prevozili 1940 kilometrov), kar je odličen dosežek za 3,5 tone težko in več kot tri metre visoko vozilo.
Ravno oblika nadstreška omogoča, da se ga med vožnjo skorajda ne čuti ter da tudi med prehitevanji tovornjakov na avtocesti ni nadležnega »zaustavljanja«. Tudi sicer je vozilo pri vožnji s hitrostjo okrog 120 kilometrov na uro presenetljivo tiho, piš vetra pa komaj zaznaven. Veliko k temu poleg oblike pripomorejo kakovostna okna ter izolacija vozila.

 

Adria Coral XLAdria Coral XLAdria Coral XL