1. april, 2015
Tabbert Da Vinci 540 DM

Leonardo Da Vinci, mojster renesanse in vsestranski umetnik bi ob pogledu na počitniško prikolico, ki nosi njegovo ime, najbrž samo umolknil. In jo občudoval ...


Počitniške prikolice znamke Tabbert so namenjene zahtevnejšim kupcem, ki vedo kaj hočejo. V ponudbi je pet modelnih linij, s katerimi ta nemški proizvajalec pokrije prav vse cenovne razrede. Vstop v svet Tabberta pomeni serija Rossini s šestimi različnimi modeli dolžine med 669 in 800 centimetri. Sledi serija Da Vinci, katere predstavnico smo na sončen dan popeljali na izlet. V njej je na voljo sedem modelov dolžine med 669 in 947 centimetri. »Zlato« sredino predstavlja serija Vivaldi, kjer je na voljo osem različnih modelov. Znamenitega mojstra violinskih koncertov si lahko v počitniški reinkarnaciji omislite v dolžini med 689 in 861 centimetri. Mojster opere, Giacomo Puccini je dal ime seriji prikolic, ki pri marsikaterem ljubitelju počitniških prikolic pomeni vrh na spisku želja. V njej se vozi sedmerica lepotic, ki so dolge med 785 in 861 centimetri. Vrhunec ponudbe tovarne Tabbert pa je serija Cellini s petimi modeli. Dolgi so med 808 in 1022 centimetri, za njimi pa se bodo obračale glave tako na cesti kot tudi v avtokampih.


TABBERT DA VINCI


Izmed sedmerice različnih modelov smo lahko preskusili simpatično družinsko prikolico s pograd ležiščem v zadku. Zunanjost je iz tolčene pločevine in diskretno obarvana. Streha je iz Gfk in odporna proti udarcem toče. Opremljena je s posebnimi zračnimi kanali, ki zagotavljajo prezračevanje tudi, ko je prikolica zaprta. Prednja stena se drzno dviga proti strehi, integrirani servisni prostor za jeklenki pa je očem skorajda neopazen, saj so vodila skrita, ključavnica pa se nahaja pod velikim logotipom znamke. Ranžirni ročaji so zelo trdni. Zadek je nekaj posebnega, saj je, predvsem v primerjavi z lanskim modelom, oblikovan zelo skladno in hkrati drzno. Luči v tehniki LED so naravnost seksi, lepo jih poudari velik ranžirni ročaj, ki povezuje oba boka. Odbijač je integriran v zadnjo steno, na spodnji strani pa ga zaključijo mačji očesi in nosilec registrske tablice. Tudi odprtine za dostop do podpornih nogic so lepo oblikovane.
Priklop in šasija sta Al-Kova, prikolica je serijsko opremljena s stabilizacijskim sistemom Al-Ko ATC.


NAMENJENA ŠTIRIM


V notranjost vstopimo skozi deljena vrata, ki se nahajajo na zadnjem koncu prikolice. Takoj ob vhodu stoji pograd ležišče, kjer bo svoje kraljestvo našel naš naraščaj. Ležišči sta opremljeni z varnostnima ograjama. Pod spodnjim je velik tovorni prostorni prostor. Poleg so postavili garderobno omaro. Ob levem boku približno na sredini prikolice velik dnevni prostor, ki zlahka sprejme četverico. Mizo je mogoče povečati, blazine pa so nadvse udobne. Nasproti se nahaja velika kuhinja. Pravzaprav je ena največjih, če ne celo največja, kar smo jih imeli priložnost videti na naših preskusih počitniških vozil. Pult, ki je razdeljen na tri dele, je dolg kar 175 centimetrov! Postavljen je podobno kot nekateri veliki žari – na sredini je kuhalnik s tremi gorilniki, na levi in desni pa sta dvignjeni površini. Pod desno je hladilnik s prostornino 106 litrov, leva pa se delno zajeda v posteljo (vznožje je pod njo) in nosi veliko korito s premerom 40 centimetrov. Francoska postelja v prednjem delu je dovolj velika za dva, za prijetno osvetlitev pa poleg dveh oken poskrbi tudi strešna lina na stropu. Poleg se nahaja manjši toaletni kotiček z umivalnikom in omaricami. Zelo nas je razveselila pipa, ki nima perlatorja, temveč je oblikovana kot slap – tako ne šrkopi, pa tudi vodni curek je širši. Ob toaletnem kotičku so postavili veliko garderobno omaro, pod njo pa je toplozračni grelec Truma. Pozimi lahko omara služi tudi kot sušilnica oblačil!
Ob postelji so namestili kabino za prhanje s kasetnim straniščem. Dovolj je velika za udobno uporabo močnejših oseb. Vrata so stabilna, kljuka s ključavnico pa kakovostna.
Razsvetljava je v tehniki LED, s halogenskimi žarnicami pa so opremljene le bralne luči. Vtičnic napetosti 230 voltov je sedem, na kuhinjskem pultu pa je tudi USB vtičnica.


Tabbert Da Vinci v osnovni različici stane 22 278 evrov, za ta denar pa ponuja veliko. Prikolica je čvrsto grajena, kakovost izdelave je na zavidljivi ravno. Ko k temu prištejemo še vgrajeno opremo in serijski AlKo ATC priklop, pa je odločitev za nakup še lažja.