9. januar, 2018
Malibu I 440 QB

Na poletni rivieri Bodenskega jezera smo preskusili integrirani model I 440 QB s centralno posteljo in se prepričali, da je povsem primeren za štiričlansko družino.

 

Malibu I 440 QB

 

TRADICIJA OD LETA 1979

Ko je gospod Karl Heinz Schuller leta 1979 pričel z izdelavo predelanih kamping kombijev na osnovi Volkswagna T3, je zaživela znamka Malibu. Z razvojem podjetja se je nekako izgubila in zaživela šele pred tremi leti, ko so trgu ponudili predelane kombije Malibu. Leta 2015 so ponudbo razširili še s tremi polintegriranimi in tremi integriranimi avtodomi, letos so dodali še dva nova modela.

 

BOGATA PONUDBA MALIBU

V seriji predelanih kombijev (Van) so na voljo modeli: kratki 540 DB s prečno posteljo, 600 DSB s prečno posteljo in pogradom, 600 DB s prečno posteljo, 600 DB 2 in DB 2 Low ter 600 LE Low in 640 LE z ločenima posteljama. Pri vseh je stranišče nameščeno na premičnem vodilu in se ga lahko umakne v prtljažni boks.
Bogata je tudi ponudba avtodomov - polintegrircev in integrircev, kjer je na voljo po pet podobnih modelov, ki se razlikujejo le v prednjem delu oziroma voznikovi kabini. I 410 in T 410 imata v zadku prečno dvojno ležišče, I 440 in T 440 centralno posteljo, modeli I 430, T 430, I 440 LE, T 440 LE, I 460 in T 460 pa ločeni ležišči. Model I 410 je dolg kompaktno kratkih 666 centimetrov, ostali so daljši.
Kot nam je zagotovil sogovornik iz podjetja Hiša na kolesih, novega zastopnika znamke Malibu za Slovenijo, ki si nahaja v Šenčurju pri Kranju, bodo v kratkem imeli na zalogi modele I 410, I 430 in I 460.

 

DOVRŠENA TEHNIKA

Kupci avtodomov Malibu dobijo za precej nižjo ceno Carthagovo kakovost in tehnološko dovršenost. Resda so avtodomi Malibu postavljeni na Ducatovo nizkopodno šasijo 35 Light z razširjeno zadnjo osjo (za doplačilo tudi 40 Heavy), a so široki Carthagovih 227 centimetrov, opremljeni pa so tudi z 143 milimetrov visokim dvojnim dnom. Vsa konstrukcija bivalnega dela je brez lesa, stene so aluminijaste in debele 35 milimetrov, streha in dno bivalnega dela pa sta iz Gfk. Za izolacijo poskrbi izolativni Styrofoam XPS. Rezervoar čiste vode, ki se nahaja v sedežni klopi, nosi 110 litrov, rezervoar odpadne vode deset litrov manj.

 

Malibu I 440 QB

 

V vseh Malibujih nas bo grela Truma Combi 6. Vsa okna so znamke Dometic – na stenah modelne linije S4, na strehi pa line s prozornim steklom Mini in Midi Heki. Vhodna vrata v voznikovo kabino in bivalni del so kakovostna, zapirajo se s centralnim zaklepanjem. Električna oprema skupaj z baterijo bivalnega dela se pri Malibuju nahaja pod voznikovim sedežem. Kot je pri »cenovno dostopnejših« avtodomih Carthago navada, so tudi avtodomi Malibu izdelek slovenskih rok.

 

INTEGRIRANI MALIBU

V poletnih mesecih smo se z Malibujem odpravili na daljšo preskusno vožnjo. ZA spremembo ne na morje, temveč na čudovito riviero Bondenskega jezera. Družbo nam je delal integrirani model I 440 QB s centralno posteljo v zadku in ločeno kopalnico, ki se izkaže kot odličen sopotnik štiričlanski družini.

 

Malibu I 440 QB


Vhodna vrata so kakovostna in serijsko opremljena z oknom in komarnikom. Stopnica je elektrificirana, znotraj pa je še slabih 15 centimetrov visok prag, ki je posledica dvojnega dna vozila. To je ogrevano, v njem pa so uporabni predali. Desno od vhodnih vrat je manjši foteljček, pod katerim je uporabni skladiščni prostor. Dnevni prostor je prijetno svetel in prostoren.

Malibu I 440 QB

Sedežna klop ob oknu je v obliki črke L, prednja, vrtljiva prednja sedeža sta Agutijeva. Miza je vpeta sredinsko in vrtljiva, nad njo sta dva zvočnika.

 

Malibu I 440 QB


Nad voznikovo kabino se nahaja velika dvojna postelja, ki jo upravljamo ročno. Ležišče je veliko 195 x 160 centimetrov, dodali so poličko za odlaganje drobnjarij in bralni lučki v tehniki LED.
Prehod v kuhinjo je dovolj širok tudi za malce obilnejše. Kuhinjski pult je nameščen na pravi višini in je diagonalno prirezan.

 

Malibu I 440 QBMalibu I 440 QB

 

Kuhalnik je znamke Thetford, omogoča pa kuhanje z večjimi posodami, saj se toplota prevaja po rešetkah. Pod pultom je šest predalov, nape pa ni v ponudbi. Dandanes tako »moderni« ožji hladilnik je 140-litrski. Pod njim je nadvse uporabna omarica za čevlje, ki se odpira proti vhodu.

 

Malibu I 440 QBMalibu I 440 QB


Kopalnica v prehodu v spalnico je ločena – ob desnem boku je klasična kopalnica s straniščem in umivalnikom. Omarice so povsem enake kot v dražjih bratrancih, predvsem pa jih je veliko. Poleg kotne omarice je tu še velika omarica s krilnimi vrati, vse pa imajo ogledala. Umivalnik je dovolj velik za dostojno umivanje, razveseljuje pa dejstvo, da je stranišče na pravi višini, ki jo je predvidel že proizvajalec. Kopalnico od spalnice ločimo z lamelnimi drsnimi vrati. Ob levem boku je dostojno velika kabina za prhanje, ki jo od preostalega prostora ločimo z vrati iz pleksija. Na tleh ima leseno rešetko, za prezračevanje pa so na stropu dodali okno Mini Heki.
Spalnico v zadku lahko od preostalega prostora ločimo z lesenimi drsnimi vrati. Takrat lahko že skoraj govorimo o suiti na štirih kolesih. Sredi spalnice kraljuje centralna postelja, ki je dolga dva metra.

 

Malibu I 440 QB

 

Ob vznožju je malce prirezana, a še vedno dovolj široka za udobno ležanje dveh oseb. Prostora za shranjevanje v Malibuju I 440 QB ne bo zmanjkalo: ob vzglavju sta dve globoki garderobni omari, ki sta namenjeni viseči garderobi, pod posteljo sta velik izvlečni predal (denimo za perilo) in še večji skladiščni prostor, tako da s hrambo oblačil res ne bo težav!

 

VELIKA GARAŽA

Pod spalnico se v zadku nahaja velika garaža, ki se ponaša z nosilnostjo kar 250 kilogramov, kar je največ v razredu. Zaradi višine bo zlahka sprejela skuter, manjša zamera pa gre le malim vratcem na levem boku.

 

Malibu I 440 QB

 

Testno vozilo je imelo vgrajen zanimiv nosilec koles s poglobljenim dnom, ki omogoča preprosto natovarjanje koles, za postopek pa je treba le malo privzdigniti posteljo. Kolesa tako čvrsto stojijo v garaži, kjer so na varnem pred nepridipravi in vremenskimi nevšečnostmi.

 

ZAKLJUČEK

 

Največji adut avtodomov Malibu ni v tem, da gre za cenovno dostopnejšega bratranca avtodomov Carthago, temveč v tem, da ponuja (skoraj) vse Carthagove prednosti za odlično ceno. Ko k temu prištejemo še všečno oblikovanje, potem sodijo integrirci Malibu v sam vrh svojega razreda.