15. april, 2013
Adria Sonic I 700 SL: Dinamični sopotnik

Pred časom smo zapisali: »Časi, ko so ljudje kupovali integrirce z argumentom, da so nižji in manj okorni od avtodomov s spalnim nadstreškom, so minili. Prvič zato, ker so najnovejša osnovna vozila zelo preprosta za vožnjo, drugič pa zato, ker so sodobni integrirci visoki že skoraj toliko kot »alkovni«.« Resnično se razlika, ki je bila nekoč tako očitna, vztrajno zmanjšuje in je še posebej odvisna od pomembnega dejavnika.

 

Ko me je tako pred dobrim mesecem na spletnem forumu caravaning.si eden od članov izzval k testiranju povprečne porabe avtodomov na testih revije Avto-Dom, sem mu pojasnil prav to. In poleg priložil podatke s testiranja Adrie Sonic I 700 SL. Testno vozilo z 2.3 –litrskim motorjem je za prevoženih 2586 kilometrov »popilo« 13,5 litra dizelskega goriva. Povprečna hitrost je po podatkih računalnika znašala 84 km/h, kar pomeni vožnjo po omejitvah izven avtoceste, ter vožnjo s prehitevanjem na avtocesti, kjer testni Sonic zlahka drvi več kot 135 km/h (podatek z navigacijske naprave). Zagotovo bi z lahkotnejšo vožnjo, predvsem po avtocesti, dosegli za liter ali dva nižjo porabo ... Vgrajeni agregat s 130 »konji« za štiričlansko družino popolnoma zadošča, če pa boste s seboj vozili skuter, vlekli čoln ali še kaj večjega, le posezite po močnejših agregatih.


Fiatovo podvozje se dobro odreže v vseh pogojih vožnje, nekoliko nadležno je le prehitevanje kombijev (ko kombi prehiteva nas), saj se vozilo takrat zoprno nagne vstran. Popolnoma drugače je, ko je Sonic na prehitevalnem pasu. Takrat ni ovir niti ob prehitevanju tovornjakov pri velikih hitrostih.

 

Po približno dveh letih, kar je Sonic na trgu, smo se nanj že dobro navadili. Ker združuje vse najboljše, kar ponuja dolenjska tovarna, uporabnike razvaja s podrobnostmi, lahkotnostjo upravljanja in prostornostjo.

 

Več v reviji Avto-Dom Oktober 2012 (AD 102) 

 

 

    
    
    
    

 

Cena novega testnega vozila: 90 000 EUR

Ocena na testu: 2446/3000 točk