1. julij, 2013
Concorde Charisma III: predsedniški apartma na kolesih

Začnimo z vprašanjem: katere kriterije ste upoštevali, ko ste kupovali avtodom? Prostorno notranjost? Pomagala, ki naredijo vozilo neverjetno prijazno do uporabnika? Uporabnost skozi vse leto? Množico prtljažnih prostorov in omar, kjer prostora za opremo posadke nikoli ne zmanjka? Če ste vsaj na eno od teh vprašanj odgovorili z »da«, potem imate pred domačo hišo zagotovo Concorda.

 

Kratka zgodovina znamke

 

Pred nekaj več kot tridesetimi leti, natančneje leta 1981, je Helmut Reimann osnoval manjšo delavnico, v kateri je sestavljal počitniške prikolice Wigwam. Šlo je za male zložljive prikolice, ki za današnje čase delujejo nekoliko čudno, a jih je odlikovala prostornost in domiselno oblikovan sistem zlaganja. Že čez dve leti so sestavili prve avtodome pod blagovno zanmko Concorde – modela 500 RS in 500 XS na osnovi Forda Transit. Naslednje leto so jih že postavili na osnovo Peugeota. Leta 1992 so predstavili avtodome s saplnim nadstreškom, ki so bili v tistih časih tehnološko napredni. Sledil je model Compact na novem Fiatu Ducato.
Leto 1997 pomeni za podjetje veliko prelomnico: svet je ugledal prvi integrirani Concorde, ki so ga poimenovali Charisma. Že naslednje leto so bralci največje evropske revije potrdili, da so na pravi poti in tako Charismo kot Compacta izbrali za avtodoma leta, vsakega v svojem razredu. V zadnjem desetletju in pol je Concorde postal pojem za prostorne in kakovostne avtodome. Takšna je tudi preskušena Concorde Charisma III.

 

Moderna klasika

 

Nova Charisma, ki so jo predstavili nedavno, ponuja vse prednosti predhodnic, ki so jih v tovarni v Schlüsselfeldu še nadgradili. Poimenovali so jo moderna klasika.

 

 

Concorde Charisma IIIConcorde Charisma IIIConcorda Charisma III

 

Že ob pogledu na kompaktno vozilo, ki odlično skriva mogočne mere, vam bo jasno, kaj so imeli v mislih. Kljub temu, da je bila preskušana Charisma III dolga krepkih osem metrov in pol, zaradi višine, kar 340 centimetrov meri v višino, deluje prav kompaktno. Na daleč celo mnogo manjša, kot v resnici je. Zunanjost ostaja tipično concordovska, to pomeni bele stene s temnimi okenskimi stekli, temno siva grafika je diskretna, a hkrati dovolj dinamična, da zadovolji tudi mlade po srcu. Tudi okvirji servisnih vrat, oplate in zaključki so v beli barvi. Concorde od vetrobrana pa do zadnje stene, pač!

 

Odlična zasnova za vse letne čase

 

Charisma III pa ni kalsika samo na videz. Zvesti so ostali tudi preverjeni tehniki, ki že dolga leta zagotavlja pravo celoletno izkušnjo uporabe. Aluminijaste stene v sebi skrivajo RTM izolacijsko peno, v bivalnem delu pa so oblečeno v prijetno blago, ki preprečuje nabiranje vlage na notranjih stenah. Zaradi posebne tehnike izdelave ni toplotnih mostov, zaključki sten in stropov pa so iz PUR pene. Spoji so lepljeni, na vrhu, med steno in streho je dodan še aluminijasti profil, ki služi tudi za odvajanje vode. Tako Charisme III ne boste videli z nadležnimi črnimi črtami od dežja. Gretje Alde in uporabno dvojno dno z ogrevanimi napeljavami le še dodata k udobju uporabe v zimskem času.

 

Dvojno dno - Concorde Charisma IIIDvojno dno - Concorde Charisma IIIGaraža - Concorde Charisma III

 

Več v reviji Avto-Dom Maj 2013 (AD 109)

 

Mogočna dnevna soba - Concorde Charisma IIIUdobni kavč - Concorde Charisma IIIKuhinja - Concorde Charisma III
Dvižna postelja spredaj - Concorde Charisma IIIRazkošna spalnica - Concorde Charisma IIIKopalniški blok - Concorde Charisma III
Kabina za prhanje - Concorde Charisma IIIStranišče - Concorde Charisma IIIVoznikov delovni prostor - Concor Charisma III

 

Cena novega testnega vozila: 230 500 EUR
Ocena na testu: 2801/3000 točk