20. januar, 2017
Adria Mobil in KTM Red Bull tudi letos na vrhu motorističnega Dakarja!

Zmagovalec 39. Rallyja Dakar v kategoriji motorjev je letos prvič postal Britanec, Sam Sunderland, ki je tako svoji sloviti avstrijski tovarniški ekipi Red Bull KTM priboril že 16. zmago zapored.

Skupaj s KTM-om pa letos znova slavi tudi Adria Mobil, ki je ekipi KTM-a ponovno omogočila – že peto leto zapored - izjemno logistično podporo s floto avotodomov, in sicer tokrat z Adriinim Sonic Supremom I 710 SL, Matrixom Plus M 670 SL in Sonicom Plus I 700 SLT. Ob tem je izjemno pomembno dejstvo, da so Adriini avtodomi odšli na pot v Južno Ameriko neposredno iz novomeškega proizvodnega traku in brez dodatnih priprav ali drugih sprememb.

 

Adria Mobil na Dakar 2017

 

“Vsako leto predstavlja Dakar poseben izziv, saj gre za najtežji in hkrati najbolj zahteven test naših avtodomov, ne samo zaradi dolgih ur vožnje po brezpotjih te vzdržljivostne dirke, pač pa tudi gledano z vidika funkcionalnosti vozila v specifičnih razmerah ter zaradi specifičnih potreb uporabnikov – voznikov, serviserjev, terapevtov, oskrbovalcev tekmovalne ekipe. Noben preizkus vozila ni tako realističen, kot ravno preizkus uporabnosti in vzdržljivosti produkta v tako skrajnjih pogojih, kot jih nudi znameniti Rally Dakar, zato smo se na povabilo ekipe KTM-a tudi znova brez zadržkov odzvali. V takšnih pogojih preprosto ni prostora za napake - vsak avtodom mora opraviti preizkušnjo z odliko in opravičiti pričakovanja tekmovalnega moštva v vsakem trenutku. Z udeležbo na Rally-ju Dakar pa je Adria ponovno potrdila svoj edinstveni pristop pri oblikovanju in proizvodnji vozil za prosti čas na svetovni ravni,« je vlogo in udeležbo Adria Mobil na Rally-ju Dakar komentiral izvršni direktor sektorja Prodaja in Trženje, Matjaž Grm.

 

Adria Mobil na Dakar 2017


Spomnimo, da Rally Dakar že pet let poteka po več kot 9000 kilometrov dolgi trasi Južne Amerike in predstavlja izjemen tako fizični kot psihični pritisk za vse sodelujoče, saj gre za velikanski preizkus vzdržljivosti ljudi in strojev. Trasa je tudi letos ponujala kar 7 selektivni etap, dolgih od 400 kilometrov do 500 kilometrov. Dirka je trajala šest dni in je ponekod potekala na več kot 3500 metrih nadmorske višine, v njej pa je sodelovalo 220 od 318 prijavljenih vozil, to je 98 motorjev, 22 štirikolesnikov,63 avtomobilov in 38 kamionov, ob koncu pa je postregla s številnimi presenečenji.