10. marec, 2020
Hymer Tramp odslej na Mercedesu Sprinter

Nemški Hymer je eden tistih, ki je zelo zgodaj odkril vrednost novega Mercedesa Sprinter z odličnimi motorji, samodejnim menjalnikom in predvsem sodobno oblikovano voznikovo kabino in zelo zgodaj ponudil nekatere modele na novi osnovi. Na sejmu CMT se je serijam ML-T, B-MC in B-ML pridružil še polintegrirani Tramp, ki se je doslej vozil na osnovi Fiata Ducato.


Že pogled na spisek serijsko vgrajene opreme in asistenčnih sistemov pojasni, zakaj je Sprinter trenutno med najboljšimi osnovami za avtodome: Keyless-Start, ABS, ASR, EBV, ESP in celo asistent v primeru bočnega vetra, ki je eden največjih sovražnikov voznikov avtodomov.
Novi Tramp S je dolg 739 centimetrov, notranja stojna višina pa meri 204 centimetre. Nadgradnja je izdelana iz Gfk, pod v bivalniku pa je v eni ravnini od armaturne plošče do spalnice. Novi model nosi oznako S 680, ponuja pa ločeni ležišči v spalnici, ki sta dolgi 190 in 195 centimetrov ter zasilno ležišče spredaj, ki ga sestavimo iz sedežne skupine.
Model S 695 je po dolžini enak modelu S 680, razlikujeta pa se spredaj, saj ima trenutno zelo priljubljeni nasproti si ležeči sedežni klopi in s tem zelo zračen dnevni prostor. Miza je postavljena sredinsko.

 

Hymer Tramp S

 

Za doplačilo si lahko zaželite še električno pomično dvojno ležišče nad dineto, ki je dolgo 190 centimetrov.

 

Hymer Tramp S