28. marec, 2018
Malibu I 440 LE

Ko je gospod Karl Heinz Schuller leta 1979 pričel z izdelavo predelanih kamping kombijev na osnovi Volkswagna T3, je zaživela znamka Malibu. Z razvojem podjetja se je nekako izgubila in ponovno oživela šele pred petimi leti, ko so trgu ponudili predelane kombije Malibu na osnovi Fiata Ducato. Leta 2015 so ponudbo razširili z nekaj polintegriranimi in integriranimi avtodomi, za sezono 2019 pa so dodali še tri integrirane modele in dva polintegrirca, s čimer je postala ponudba avtodomov Malibu zelo široka.

Prvič predstavljeni leta 2015 in takrat na voljo le na nemško govorečih trgih, so avtodomi Malibu v nekaj letih osvojili celotno Evropo. Danes so na voljo na skorajda vseh trgih, tudi slovenskem, kjer jih slabo leto zastopa Hiša na kolesih iz Šenčurja. V svoji floti vozil za najem imajo tudi nekaj integriranih avtodomov, tako da se lahko pred nakupom z njimi tudi pobližje spoznate.

 

DOVRŠENOST ZNAMKE

Kupci avtodomov Malibu prejmejo za nižjo ceno Carthagovo kakovost in tehnološko dovršenost. Resda avtodomi Malibu niso postavljeni na osnovo Al-Ko, temveč na Ducatovo nizkopodno šasijo 35 Light z razširjeno zadnjo osjo (za doplačilo tudi 40 Heavy), a so široki Carthagovih 227 centimetrov, opremljeni pa so tudi z 143 milimetrov visokim dvojnim dnom, v katerem so vse tehnične instalacije in rezervoarja. V dvojnem dnu so tudi uporabni predali, ki so dostopni iz bivalnega dela in skozi velika servisna vrata na bokih vozila. Vsa konstrukcija bivalnega dela je brez lesa, stene so aluminijaste in debele 35 milimetrov, streha in dno bivalnega dela pa sta iz Gfk. Da vas ne bo zeblo ali pa da vam ne bi bilo prevroče, poskrbi izolativni Styrofoam XPS.

 

VGRAJENA TEHNIKA

Rezervoar čiste vode nosi 125 litrov, rezervoar odpadne vode pa še vedno uporabnih devetdeset litrov. V vseh Malibujih nas bo grela Truma Combi 6. Vsa okna so znamke Dometic – na stenah modelne linije S4, na strehi pa line s prozornim steklom Mini in Midi Heki. Vhodna vrata v voznikovo kabino in bivalni del so kakovostna, zapirajo se s centralnim zaklepanjem. Električna oprema skupaj z baterijo bivalnega dela se pri Malibuju nahaja pod voznikovim sedežem. Kot je pri »cenovno dostopnejših« avtodomih Carthago navada, so tudi avtodomi Malibu izdelek slovenskih rok.


ŠE BOGATEJŠA PONUDBA MALIBU

 

V seriji predelanih kombijev (Van) so na voljo modeli: kratki 540 DB s prečno posteljo, 600 DSB s prečno posteljo in pogradom, 600 DB s prečno posteljo, 600 DB 2 in DB 2 Low ter 600 LE Low in 640 LE z ločenima posteljama. Pri vseh je stranišče nameščeno na premičnem vodilu in se ga lahko umakne v prtljažni boks. V sezoni 2019 je serija predelanih kombijev bogatejša za nadvse zanimiv model Van Charming GT s panoramskim oknom nad voznikovo kabino z dvema različnima notranjima razporeditvama – 600 DB s prečnim dvojnim ležiščem in 640 LE z ločenima ležiščema. Več o novincu preberite med novicami, kjer smo ju podrobno predstavili.
Razširili so tudi ponudbo avtodomov, tako polintegrircev kot tudi integrircev. V sezoni 2019 je na voljo pet novih modelov, ki se pridružujejo že sedaj zelo bogati ponudbi.
Največja novost je novi I 441 LE, ki je dolg vsega 663 centimetrov, v zadku pa ponuja ločeni ležišči. Kompaktnež je nadvse prostoren, namenjen pa je četverici, ki potrebuje majhen in okreten avtodom, pa so ji predelani kombiji preveč utesnjeni. Pozor: Novinec je od predelanih kombijev z ločenima ležiščema (Npr. Fiat Ducato 640) daljši le 27 centimetrov! Kopalnica je zasnovana na novo, poimenovali pa so jo Vario kopalnica, kjer z zasukom umivalnika ustvarimo veliko kabino za prhanje.
Ostali novinci so precej daljši in pomenijo vrhunec ponudbe Malibu. Tako integrirca kot tudi polintegrirca so si v bivalnem delu podobni, razlikujejo se le v voznikovi kabini. Model I/T 490 ponuja veliki ločeni ležišči, I/T500 pa sredinsko posteljo. Vsi imajo ločeno kopalnico, kuhinjo v obliki črke L in Velik salon.
Preostali modeli so del železnega repertoarja zadnjih let. I 410 in T 410 imata v zadku prečno dvojno ležišče, I 440 in T 440 centralno posteljo, modeli I 430, T 430, I 440 LE, T 440 LE, I 460 in T 460 pa ločeni ležišči. Model I 410 je dolg kompaktno kratkih 666 centimetrov, ostali so daljši.

 

INTEGRIRANI MALIBU

Vozila Malibu so izdelana v Sloveniji, nadvse kakovostna, ponašajo pa se s skoraj vsemi prednostmi matične znamke. Vhodna vrata so kakovostna in serijsko opremljena z oknom in komarnikom. Stopnica je elektrificirana, znotraj pa je še slabih 15 centimetrov visok prag, ki je posledica dvojnega dna vozila. To je ogrevano, v njem pa so uporabni predali. Desno od vhodnih vrat je manjši foteljček, pod katerim je uporabni skladiščni prostor. Dnevni prostor je prijetno svetel in prostoren. Sedežna klop ob oknu je v obliki črke L, prednja, vrtljiva prednja sedeža sta Agutijeva. Miza je vpeta sredinsko in vrtljiva, nad njo sta dva zvočnika.

 

KUHINJA V OBLIKI ČRKE L

Prehod v kuhinjo je dovolj širok tudi za malce obilnejše. Kuhinjski pult je nameščen na pravi višini in je diagonalno prirezan. Kuhalnik je znamke Thetford, omogoča pa kuhanje z večjimi posodami, saj se toplota prevaja po rešetkah. Pokrov je udobno deljen, kar omogoča več delovne površine pri pripravi hrane. Pod pultom je šest predalov, nape ni v ponudbi. Dandanes tako »moderni« ožji hladilnik z zamrzovalnikom je 140-litrski in postavljen prek prehoda v spalnico. Pod njim je nadvse uporabna omarica za čevlje, ki se odpira proti vhodu.

 

LOČENA, PROSTORNA KOPALNICA

 

Kopalnica v prehodu v spalnico je ločena – ob desnem boku je klasična kopalnica s straniščem in umivalnikom. Omarice so povsem enake kot v dražjih bratrancih, predvsem pa jih je veliko. Poleg kotne omarice je tu še velika omarica s krilnimi vrati, vse pa imajo ogledala. Umivalnik je dovolj velik za dostojno umivanje, razveseljuje pa dejstvo, da je stranišče na pravi višini, ki jo je predvidel že proizvajalec. Kopalnico od spalnice ločimo z lamelnimi drsnimi vrati.
Ob levem boku je dostojno velika kabina za prhanje, ki jo od preostalega prostora ločimo z vrati iz pleksija. Na tleh ima leseno rešetko, za prezračevanje pa so na stropu dodali okno Mini Heki.
Ko kabina za prhanje ni v uporabi, vanjo potegnemo vznožje ležišča. S tem so dosegli, da prednji del vozila s salonom ni prav nič prostorsko okrnjen glede na dejstvo, da je avtodom dolg za to notranjo postavitev zelo kompaktnih 699 centimetrov.

 

SPANJE

Spalnica je velika, v njej sta ločeni ležišči, pod katerima sta omarici. Ležišče ob levem boku je nekoliko krajše, za večjo uporabnost avtodoma pa pomično – ko ga ne potrebujemo, ga potisnemo proti vzglavju, s čimer sprostimo prostor v kabini za prhanje. S tem tudi dvignemo vzglavje, kar pomeni, da bomo na njem lahko udobno počivali ob branju knjige. Kot vsi avtodomi hišne znamke, se tudi Malibu I 440 LE ponaša s kakovostnimi vzmetnicami. Za dostop do postelje so dodali dve udobni in čvrsti stopnici.
Posteljo lahko izdatno povečamo z dodatkom velike »pene«, takrat pa do nje dostopamo po lestvi.
Nad voznikovo kabino se nahaja velika dvojna postelja, ki jo upravljamo ročno. Ležišče je veliko 195 x 160 centimetrov, dodali so poličko za odlaganje drobnjarij in bralni lučki v tehniki LED. Za dostop do nje bo dovolj poskok s fotelja, saj se postelja spusti udobno nizko, posledica tega pa je tudi velika višina nad vzmetnico, ki omogoča normalno sedenje.

 

VELIKA GARAŽA

V zadku avtodoma se nahaja velika garaža, ki se ponaša z nosilnostjo kar 250 kilogramov, kar je daleč največ v razredu. Zaradi višine bo zlahka sprejela skuter, manjša zamera pa gre le malim vratcem na levem boku, ki pa jih lahko za doplačilo zamenjajo večja vrata. Za doplačilo si lahko omislite tudi poseben sistem za preprosto natovarjanje koles, za postopek pa bo treba le malo privzdigniti posteljo. Tudi brez njega pa bo garaža dovolj velika za nekaj koles, vso kamping opremo, SUP ali dva v vreči in vse zaloge hrane za dopust – če ta že ni našla prostor v katerem od skladišč v dvojnem dnu …