27. maj, 2013
Carthago C-Tourer T Plus 145: Družinski Carthago

Ko so leta 2008 polintegrirci z dvižno posteljo napovedali pohod na trg počitniških vozil, si najbrž nihče ni mislil, da bodo čez pet let skoraj vsi proizvajalci ponujali ta koncept. Dokaj pozno so svojo vizijo predstavili pri Carthagu, a se je splačalo počakati. Modelna linija T Plus je zagotovo med najboljšimi na trgu.

 

Carthago je slovenskim uporabnikom pri srcu iz vsaj dveh razlogov. Prvi je nesporno dejstvo, da so vozila serij C-Tourer in C-Line izdelana v slovenski Odrancih. Torej so tako rekoč na pol slovenska. Drugi razlog pa je dejstvo, da kupec za svoj denar dobi veliko avtodoma. Tudi pri tokratnem preskušancu lahko zatrdimo enako: C-Tourer T Plus 145 je odličen avtodom, ki ponuja dovolj prostora in udobja za štiričlansko družino, navdušuje z lahkotnostjo vožnje, a je hkrati dovolj zadržan, da nepoučeni sosedje, ki ne prepoznajo imidža znamke, ne bodo preveč zavistni.

Serija C-Tourer T Plus ponuja sedem različnih modelov, med katerimi imata dva prečno nameščeno dvojno ležišče, trije ločeni ležišči, en centralnega, češnjica na torti ponudbe pa je premišljeno zasnovan model 142 QB s prečno postavljeno posteljo z dostopom ob vznožju. Da je slednji v letu in še nekaj, kar je na trgu, dobil obilo posnemovalcev, ni odveč dodati.
Seveda tudi »baby Carthago« nudi vse prednosti zasnove linerjev: stene so iz dvojnega aluminijskega sendviča in debele 38 milimetrov, streha in pod sta iz GFK. Dvojno dno sicer ni tisto pravo, prehodno, a je visoko dobrih 17 centimetrov, kar pomeni topla tla pozimi in obenih skrbi z zmrzovanjem vodovodne napeljave. K temu pa proizvajalec doda še 10 let jamstva na tesnenje.

 

 

Carthago C-Tourer s straniMalce zadržan zadekKakovostna vhodna vrataVelika in lepo obdelana garaža v zadku Carthaga

.

Razkošje prostora za štiri

 

Prav zaradi slednjega so poskrbeli, da je pod razkošno odmerjenim dvojnim ležiščem v zadku še razkošneje odmerjena garaža, ki zlahka sprejme skuter ali pa nekaj koles, tu je tudi vsa električna oprema vozila. Dodaten prtljažni boks je na levem boku v predelu, kjer je pod sedežno skupino v obliki črke L predviden prostor za noge potnika, ki sedi ob oknu. Z zunanje strani je ta prostorček dostopen skozi široka vrata in omogoča prevoz »gajbe pira« ali podobne nujno potrebne opreme. Tudi odprtina servisnega prostora za plinski jeklenki ima velika vrata, ki omogočajo preprosto rokovanje z jeklenkama, brez da bi pri njuni zamenjavi porabili polovico dnevno odmerjenih kalorij.

 

Več preberite v reviji Avto-Dom Junij 2013 (AD 110)

 

Dnevna sobaPanoramsko okno nad voznikomOdlično zasnovana kuhinjaMnožica predalov bo razveselila gospodinjo
Kompaktna kopalnicaLep kopalniški blokKakovostna kljuka in prava hišna vrataGarderobna omara pod posteljo
Razkošna spalnica v zadkuDvižna postelja spredajTloris Carthago C-Tourer T Plus 145 

 

Cena novega testnega vozila: od 75 000 EUR

Ocena na testu: 2594/3000 točk