14. maj, 2013
Adriin novi Coral: Kultni avtodom

Poreklo in zgodba o razvoju

 

Adriin slogan Življenje v gibanju izhaja iz miselnosti, da je »bistvo življenja gibanje in da ljudje ustvarjajo zgodbe«. Tudi zgodba Adrie Mobil je sestavljena iz številnih kratkih zgodb.
Zgodnja leta so zaznamovali mnogi veseli dogodki, raziskave in uspešni trenutki ter petnajst let nenehne rasti in širjenja dejavnosti. Temu je sledil prvi pravi test zrelosti podjetja v drugačnem in bolj zahtevnem okolju, ki je zahteval nove veščine in izkušnje. V naslednjih dveh desetletjih se je Adria uspešno spoprijela z izzivom in v tem času sta nastali seriji Altea in Coral.
Sedaj po 47 letih Adria jasno odraža svojo zrelost. Premika se tiho in učinkovito. Je zelo samozavestna, ima znanje in neverjeten občutek za soočanje z nepredvidljivimi situacijami.
Nova dva modela – nova Altea in novi Coral – sta dober primer te zrelosti. Kako na novo oblikovati dve kultni vozili, še naprej peljati blagovno znamko Adria v vse bolj sodobno smer, hkrati pa obdržati Adriin osnovni DNK? Kako obdržati in še izboljšati odlike, ki Adrio uvrščajo v skupino najbolj naprednih in konkurenčnih blagovnih znamk na trgu počitniških vozil?
Razmere na trgu so dandanes neizprosne; glavni značilnosti sodobnega trga sta povsod prisotna obveščenost kupcev in ostra konkurenca. Gre za velik izziv in veliko je na kocki. Naši proizvodi morajo biti odlični na vseh področjih.
Adria se je razvoja obeh projektov lotila s tako imenovanim modularnim pristopom, ki upošteva in krepi lastnosti prikolic Altea in Coral.

 

Od Corala do novega Corala


Tudi Adriina nova različica avtodoma Coral ima svojo zgodbo. Zametki tega vozila segajo v leto 1982, ko sta bila proizvedena prva prototipa avtodomov Adriatik 420 in Adriatik 450. Prva prototipa so testirali kar novinarji. Obe vozili so v enem kosu srečno in varno pripeljali nazaj.

 

Adrijin prototip leta 1982 - adriatik
Proizvodnja se je začela v hčerinski družbi Deinze v Belgiji. Ponudba Adriinih avtodomov je sprva obsegala le mansardno izvedbo. V poznih osemdesetih je Adria predstavila svoj prvi polintegrirani avtodom. Serija polintegriranih avtodomov je obsegala pet modelov in nekaj izmed teh tlorisnih različic vse do danes ostaja del Adriine ponudbe. Leta 1989 se prvič skupaj pojavita mansardna in polintegrirana izvedba avtodoma.
Atraktiven, inovativen dizajn in funkcionalnost izdelka sta ključna za uspeh na trgih, kjer vlada neizprosna konkurenca in Adria je začela hitro nizati prodajne uspehe.
Novinarski članki iz tistega časa so bili zelo laskavi: Adria – eden izmed najlepših avtodomov na evropskih cestah.
Adriini izdelki so bili že od začetka zasnovani z mislijo in željo ponuditi uporabnikom kakovosten, zaupanja vreden izdelek po zmerni ceni.
Leta 1999 je bila javnosti prvič predstavljena serija avtodomov z imenom Coral; ta je nato postal eden najbolje prodajanih programov blagovne znamke Adria.
Kljub nekaj neuspelim poskusom v zgodnjih osemdesetih je Adria vztrajala pri razvoju avtodomov, saj so tako želeli kupci in še zlasti navdušeni distributerji na tujih trgih kot so Francija in Italija.
Takole se je na primer glasilo pismo enega izmed distributerjev, ki se je veselil nadaljnjega napredka: Spoštovani, z velikim zadovoljstvom in navdušenjem opazujemo kako zamisel o izdelku, ki nam že toliko časa roji po glavi, postaja resničnost. Absolutno se strinjamo z vami glede pomembnosti tega izdelka v naši ponudbi.
Adriine avtodome že od nekdaj odlikuje sodoben pristop; zaradi svoje varnosti, zanesljivosti, prostornosti in udobja so primerni za sodobne popotnike. Adria je izpopolnila življenje na poti.
Že v tej začetni fazi je 'Adriatik Coral' ponujal različne tlorise in opremo, kar je pomenilo da je podjetje imelo za vsakega kupca nekaj. Različne izvedbe so ponujale številne možnosti uporabe ter praktične rešitve bivalnega prostora.
Leta 2003 je Adria popolnoma prenovila zunanjost in notranjost avtodoma. In ponovno leta 2007.
Kar je še bolj pomembno: ime Coral je postalo tako prepoznavno, da ni bil več potreben dodaten naziv Adriatik. Coral se je prvič pojavil brez Adriatika, s svojo prepoznavnostjo pa je tudi malce pomagal svojemu sorodniku iz bolj osnovne serije 70, ki je tako postal Coral Sport.

 

Adria Coral silver, najlepša Adria vseh časov!


Leta 2008 je Coral dobil Silver in Gold različico, Sportu pa se je pridružil mlajši brat Sport Plus.
Leta 2009 je Coral dobil novo svežo notranjo opremo. Mlajši bratje so postali dovolj močni, da so lahko nadaljevali brez imena Coral: Coral Sport in Coral Compact sta se tako preimenovala v Sport in Compact.
Adria se zaveda moči imena Coral in serije Coral, hkrati pa tudi pomembnosti te serije za podjetje. Zaradi tega se je Adria zelo previdno lotila naslednje prenove serije: najprej je testirala trge z avtodomom Coral Supreme – majhno serijo z le dvema modeloma. Coral Supreme 2010 je bil dobro sprejet na vseh trgih, zato je naslednja prenova Corala leta 2011 temeljila na stilu, ki je bil predstavljen v Coral Supremu.
Z naslednjo prenovo v letu 2012 je Adria še dodatno okrepila sloves Corala.
Coral je najbolj prepoznaven avtodom v zadnjih desetih letih in ima preko 30 000 lastnikov. Adria se je že ob začetku popolne prenove Corala 2014 zavedala, kako težka naloga jo čaka, če želi zadostiti visokim pričakovanjem. Coral je znan po svoji trpežnosti in zanesljivosti in po udobni, prostorni in praktični notranjosti. Temu Adria med drugim pravi 'cenovno dostopen luksuz'. Zato so morali novi modeli iz sezone 2014 popeljati Adrio in Coral na naslednjo raven.
Torej je novi Coral 2014 zares prenovljena ikona.


Adriin novi Coral: Kultni avtodom, preoblikovan za sezono 2014

 

 

Adria CoralAdria Coral, Adria AlteaAdria CoralAdria Coral
Adria Coral, dnevni prostorAdria Coral, nova kuhinjaAdria Coral, spalnicaAdria Coral, kljuka vrat kopalnice
Adria Coral, prostorna garažaAdria Coral, na predstavitviAdria Coral in KrkaAdria Coral, ikona


Coral se njegovi lastniki vedno cenili zaradi njegove trpežnosti in zanesljivosti, udobne in prostorne notranjosti in pa cenovne primernosti po kateri je Adria znana.

Novi Coral celo presega te visoke standarde. Nova zunanjost ima aerodinamičen in privlačen profil za lažjo rabo. V širino meri 2,29 m in v višino 2,58 m; ta avtodom bo všeč tako izkušenim uporabnikom kot tudi novincem. Vitek videz zunanjosti ne daje niti slutiti kako prostorna je notranjost. Zunanji prtljažni prostor tudi nudi obilo prostora.

Notranjost je svetla, prostorna, elegantna in je neverjetno dobro dodelana glede na to, da gre za tako cenovno dostopen avtodom.

Novo strešno okno dobro razsvetli prostorno in udobno sedežno skupino in jedilnico, celoten prostor pa je premišljeno osvetljen z ambientalno osvetlitvijo in serijo lučk, ki se prižigajo na dotik.

Novi Coral je narejen na eni platformi, vendar kupci lahko izbirajo med šestimi notranjimi razporeditvami, tremi paketi opreme, dvema barvnima shemama tekstila, tremi barvami šasije; na razpolago imajo preko 70 posamičnih opcij.

Vstopni model v seriji se imenuje Coral Axess in prinaša to čemur Adria pravi cenovno dostopen luksuz. Višje na lestvici je model Coral Plus, ki vam zagotovi višji nivo opremljenosti. Na vrhu serije pa kraljuje Coral Supreme, ki vključuje sistem toplovodnega ogrevanja Alde.

Serija ponuja bogato opremljenost že tudi nižje na lestvici pri modelu Axess, vključena je nova CleVer kuhinja, ki je impresivno oblikovana in ergonomsko optimizirana za pripravo obrokov, kuhanje in pomivanje, zahvaljujoč svojemu mehkemu v dizajnu in dodelanosti. Serija ponuja obilo delovne površine, štedilnik in korito pa sta bila oblikovana in narejena posebej za Adrio. Hladilnik je ogromen: s kapaciteto 150 litrov!

V kuhinji je dovolj prostora za shranjevanje kuhinjskih pripomočkov, jedilnega pribora in hrane, saj so na voljo globoki in dolgi predali. Velik hladilnik pa enkratno dopolnjuje to zares praktično in lepo kuhinjo.

Prostorska razporeditev in optimalno ravnovesje med spalnim delom, kopalnico in prtljažnim prostorom zagotavljata, da bo bivanje v teh avtodomih enako udobno kot v domači spalnici. Adriine postelje so opremljene z vrhunskimi vzmetnicami, so zlahka dostopne in ergonomsko zasnovane.

Novi Coral ponuja super nov multimedijski center, kjer lahko popotniki nadzorujejo avtodom, lahko pa priključijo tudi svoj i-Pad.

Nova kopalnica ponuja stranišče, umivalnik in v večini modelov tudi ločeno kabino za prhanje. Vse to v hotelskem stilu. Kopalniški blok je zasnovan tako, da s premišljenim drsnim sistemom omogoča optimalno shranjevanje in uporabo elementov. Notranja razporeditev vrat kupcem omogoča več zasebnosti.

Novi Coral je naslednik zelo uspešne serije avtodomov Coral, ki jih je bilo od leta 1999, ko so prišli na trg, prodanih preko 30 000.

 

Dobava se bo začela poleti 2013, mi pa ne dvomimo o uspešnici tudi v prihodnje!