13. maj, 2020
Supertest 2020: Rapido 883F

V podjetju Avtocenter Martin Stipič s.p. smo prevzeli supertestni avtodom Rapido 883F, ki nam bo družbo delal do jeseni. Več o avtodomu in supertestu boste lahko spremljali na teh straneh in v reviji AVTO-DOM.

 

 

PONUDBA ZNAMKE RAPIDO

Rapido ima v ponudbi široko paleto predelanih kombijev, polintegrircev in integrircev. Večina modelov je na osnovi Fiata Ducato, nova serija M pa na osnovi Mercedesa Sprinter z Al-Ko podvozjem.


Serija Rapido Van ponuja tri modele, posebnost pa je možnost panoramskega okna nad voznikovo kabino, ki vanjo prepušča obilo svetlobe. V 55 je dolg 599 in ponuja klasično postavitev za to velikost kombija s prečno posteljo zadaj, nekoliko manj običajen je V62 s francosko posteljo (125 x 198 centimetrov) in kopalnico ob njej, ki je dolg 636 centimetrov. Enake dolžine je V68 z ločenima ležiščema.
Polintegrirana serija 6F prav tako ponuja pet modelov. Najkrajši je 656F, ki je dolg 679 centimetrov, ponuja pa klasično francosko postavitev s kotno posteljo. Sledijo 665F z ločenima ležiščema in kopalnico v zadku, 666F z ločenima ležiščema in prav tako ločeno kopalnico, ter dva modela s sredinsko posteljo, 686F in 696F.

 

Sledijo integrirane serije. Prva v vrsti je serija 8F, kjer je v sezoni 2020 na voljo sedmerica različnih integrircev. Model 855F je nekaj manj kot sedem metrov dolg avtodom z ločenima ležiščema, sledi 856 F s francosko posteljo v desnem delu zadka in kopalnico v levem »vogalu«, za sezono 2020 novi 866F ima prav tako ločeni ležišči, 880F sredinsko posteljo, 883F prečno dvojno ležišče (po koncu krize bomo v nekaj mesečni preizkus prejeli prav ta model), prav tako letos novi 886F sredinsko posteljo, model 896F pa se tudi ponaša s sredinsko posteljo. Skupaj so tako kar štirje modeli opremljeni s po dolgem vgrajeno zakonsko posteljo.


Serija 8dF je na voljo v petih različnih izvedbah. 8065dF ponuja »skandinavsko« rešitev s kopalnico v zadku in ločenima ležiščema pred njo, 8066dF ločeni ležišči, 8086dF sredinsko posteljo, 8094dF zanimiv tloris z dnevno sobo v zadku, 8096dF pa spet sredinsko posteljo. Vse modele si lahko omislite tudi z ogrevanjem Alde (za doplačilo, seveda).


Serija Distinction pomeni vrhunec ponudbe na osnovi Fiat Ducato, vozi pa se na Al-Ko šasiji, ponuja dvojno dno in serijsko ogrevanje Alde (razen pri modelih i86 in i96). Na voljo je sedmerica modelov. Model i66 ima ločeni ležišči, i86 in i96 centralno posteljo, i165 ločeni ležišči in kopalnico v zadku, i190 sredinsko posteljo in možnost kar šestih ležišč (dolg je 799 centimetrov!), sledita pa še dva lepotca na treh oseh, i1066 z ločenima ležiščema in i1090 s sredinsko posteljo.

 

Vrh ponudbe predstavlja serija M, ki so jo predstavili lansko jesen na sejmu Caravan Salon v Düsseldorfu. Trenutno sta na voljo dva modela. M66 ima ločeni ležišči, M96 pa sredinsko posteljo. Oba sta na voljo na podvozju Mercedes Sprinter s podvozjem Al-Ko, opcijsko tudi z odlično prestavno avtomatiko.

 

 

MODEL 883F

Serija 8F sicer pomeni vstop v svet integriranih avtodomov blagovne znamke Rapido, a to še ne pomeni, da ni dobro opremljena. Šasija je sicer serijska Ducatova, a tudi ta zagotavlja dovolj voznega in bivalnega udobja, ker je vozilo krajše od sedmih metrov, pa je tudi prijetno za vožnjo.

Rapido 883 F
Nekaj manj kot sedem metrov dolgi 883F ima namreč kar 404 centimetre medosne razdalje, kar pomeni stabilno vožnjo in zelo kratek previs preko zadnje osi. Bivalni del je nadvse prostoren, salon z dvema vzdolžnima klopema prijetno svetel in udoben.

Rapido 883 F

Serijsko je postavljen na podvozje Light z največjo dovoljeno maso 3500 kilogramov, poganja pa ga lani prenovljeni Ducatov 2,3-litrski turbodizelski agregat s 140 »konji«, ki so povsem dovolj za »normalno« vožnjo s 3070 kilogramov težkim integrircem. 

 

Več pa v javljanjih v naslednjih tednih in mesecih!