2. september, 2013
Vsi v Düsseldorf!

Sejem, kjer je na ogled preko 1200 počitniških vozil nikakor ne moremo reči sejem. Dosti bolj bi se podala oznaka razstava, kljub pomislekom, ki jih imajo nekateri. Na Caravan salon se zgrinjajo od vsepovsod, med obiskovalce smo se zadnji avgustovski konec tedna pomešali tudi člani uredništva revije Avto-Dom.

 

Kot je že lani dejal direktor düsseldorfskega sejmišča, gospod Helmut Winkler, je Caravan salon prav vsako leto pravi pokazatelj stanja v karavaninški industriji. Prav noben drug sejem počitniških vozil nima takšnega statusa, zlahka bi mu rekli kultni, med proizvajalci in uporabniki počitniški vozil. Nenazadnje je Caravan Salon eden redkih sejmov počitniških vozil, ki ima celo svoj klub oboževalcev.
Letošnji, že dvainpetdeseti po vrsti, je bil spet prežet z optimizmom. Kot je že v navadi, so bile prav vse dvorane polne do zadnjega kotička.

 

Zakaj obiskati Caravan salon?

 

Glede na to, da trg ponuja nekaj več kot deset različnih notranjih postavitev v različnih izpeljankah in da so si modeli različnih znamk, razen nekaterih inovativnih podrobnosti, po tlorisu dokaj podobni, je obisk kateregakoli sejma zagotovo odlična poteza pred veliko investicijo, ki jo predstavlja nakup počitniške prikolice ali avtodoma.
Vprašanje zakaj obiskati Caravan salon pozna samo en odgovor: tu so vse znamke počitniških vozil na enem mestu, nekateri proizvajalci pa pripeljejo kar celotne serije vozil. Obiskovalec sejma lahko med seboj primerja vozila, ki mu ustrezajo, in se na koncu odloči za pravega, saj bo med stotnijami predstavljenih počitniških vozil zagotovo našel nekaj zase.

 

Caravan Salon v številkah

 

Na prireditvi, ki vsako leto privabi krepko preko četrt milijona obiskovalcev, se je letos predstavilo več kot 1200 počitniških vozil, različnih znamk pa je bilo preko 120. Od slovenskih znamk počitniških vozil smo letos srečali le novomeško Adrio Mobil, ki se je predstavila z na novo zasnovanima serijama Coral (polintegrirani avtodomi) in Altea (počitniška prikolica namenjena uporabnikom, ki vedo, kaj želijo), med mobilnimi hiškami, ki so jih letos v večjem številu predstavili prvič, pa so se dostojno predstavili Coodo s kar dvema hišicama.
 

Kako v Düsseldorf?

 

Do sejmišča v Düsseldorfu je iz slovenske prestolnice približno 1040 kilometrov avtoceste, kar ob »normalni« vožnji pomeni deset ur preživetih za volanom, z avtodomom še kakšni dve uri več. Veliko udobnejši sta vožnji z letalom ali vlakom. Letite lahko iz Ljubljane, Zagreba, Trsta ali Benetk, z nizkocenovnimi letalskimi prevozniki pa se boste tja odpravili že za prgišče evrov oziroma povedano bolj slikovito: lahko se pripeti, da vas bo prevoz s taksijem z letališča do sejmišča in nazaj stal več kot povratna letalska vozovnica z vključenimi pristojbinami!

 

Zanimivo stanje trga

 

Kot vedno je bila tudi letos dvorana 14, v kateri ponujajo prestižna vozila, polna presežnikov. Že lani se mi je zapisalo, da boste tu videli najlepše oblečene gospodične in gospe, okitene z nakitom, najlepše počesane psičke, pa množico malih avtomobilov v kabrioletski izvedbi, ki molijo iz zadkov vozil. A najbolj zanimivih novosti letos kljub vsemu nismo videli tu. Še bolj zanimivi so bili novinci, ki jih lahko pred domačo hišo zapeljete že za manj kot 50 tisoč evrov. In teh je bilo letos veliko. Mnogi tudi iz zvenečih tovarn, denimo Forster (Eura Mobil), pa Dethleffs Trend in Hobby Siesta. Kot kaže se počasi »pobira« tudi spodnji del trga, kjer se prodajajo cenovno dostopna vozila, katerim pa nič ne manjka, da ne bi zmogla potešiti vaše želje po tovrstnem preživljanju prostega časa.

 

Caravan Salon je spet postregel z lepim številom novosti. Kljub odsotnosti kitajskih proizvajalcev, ki so lani presenetili s povsem drugačnim pojmovanjem počitniških vozil, smo letos lahko videli veliko novosti.
Salon je zopet postregel z dobršno mero optimizma, ki še vedno preveva nekatere evropske trge, medtem ko nekateri trgi, na žalost tudi slovenski, še kar »spijo«.