Marco Polo, Mercedesova uspešnica, je za letošnjo prenovo prejel kozmetične popravke v sklopu pomlajevanja serije V, na kateri je izdelan, hkrati pa so mu namenili tudi nekaj izboljšav v notranjosti. Pomlajevanje zunanjosti sicer ni čudno, saj je aktualna serija V stara e skorajda pet let, predvsem prednji del pa je potreboval nekaj stilističnih popravkov v slogu bratov z zvezdo na nosu.
Vozilo je dobilo nov štirivaljni motor z oznako OM 654 s prostornino 1951 ccm, ki bo služilo modelom z oznako V 300 d. Ponaša se s 176 kilovati oziroma 239 »konji«, ponuja pa 500 Njutonmetrov navora. Ko voznik rabi več navora, lahko motor zagotovi dodatnih 30 Nm, še bolj zanimiv je pospešek. Ta znaša 8 sekund do 100 km/h, kar pomeni, da je tako opremljeni Marco Polo prava raketa! Model V, ki nima dvižne strehe, pa je še nekaj desetink hitrejši. Samodejni menjalnik ima 9 prestav, vozilo pa porabi med 5,9 in 6,3 litra dizla na sto prevoženih kilometrov. Pogonski sklop ustreza standardom emisij EURO 6d, z nekaj prilagoditvami pa celo prihajajočemu EURO 7.
Opremsko se pri pomlajeni seriji Marco Polo ni spremenilo prav nič. Vozila še vedno nastajajo v tovarni Westfalia v mestu Rheda-Wiedenbrück, na voljo pa je več modelnih serij. Najcenejši je Marco Polo Activity, ki je izdelan na osnovi Vita in ponuja minimalno potovalno udobje. Imenitnejša sta Marco Polo Horizon in najvišje postavljeni Marco Polo. Ta imata že serijsko vgrajeni samodejni menjalnik.
V duhu elektrifikacije vozil, ki smo ji priča zadnja leta, je Mercedes predstavil novo študijo EQV, ki je izdelana na osnovi modela V, a si upamo zagotoviti, da za resna potovanja s svojim dosegom še ni zrela.