10. marec, 2013
Kope: Prebujena Trnuljčica

Pojavilo se je že stokrat postavljeno vprašanje, kam tokrat z avtodomom. Zimske počitnice naj bodo zimske, torej na sneg!

Kaj ko bi šli na Kope? Minilo je že 27 let od mojega zadnjega obiska na tem koroškem smučišču in nekako ga na avtodomarskih internetnih forumih nisem našel med pogosto obiskanimi destinacijami.
Ni me pustilo pri miru. Telefonski klic v Pohorski gorski center je bil zelo ohrabrujoč. Seveda ste avtodomarji dobrodošli, kdaj bi pa prišli, potrebujete elektriko …?

In tako smo krenili proti Kopam. Glede na nasvet, naj zaradi gneče na cesti in parkiriščih pridemo čim kasneje zvečer, smo načrtovali prihod ob 22. uri, kar se je izkazalo za dobro odločitev. Cesta, ki jo že dobro načenja zob časa, je bila dobro splužena, a zaradi velike količine novozapadlega snega na nekaterih delih precej ozka. Zaradi lastne varnosti in pritiskov s sovoznikovega sedeža sem avtodomu nataknil verige, kar se je pri srečanjih z zadnjimi avtomobili, ki so še pripeljali nasproti, izkazalo za dobro odločitev.

Na Kopah sem se kljub pozni uri srečal z gospodom Matjažem Zajcem, ki se trudi, da so parkirišča splužena in imajo smučarji kje pustiti svoje avtomobile. Pokazal nam je, kam parkirati in nam priklopil elektriko. Parkirišče je bilo ravno in nismo potrebovali pripomočkov. Zaspali smo kot ubiti.

Jutro nam je kljub sneženju pokazalo sliko Kop. Nov Hotel Luka, poleg Grmovškovega doma, Holcer Pub. Zame po dolgih letih zelo pozitivna sprememba.
Ker sem hotel dobiti čim več informacij o vsem, kar je novega na Kopah, sem se dogovoril za klepet z izvršilnim direktorjem družbe Vabo d.o.o., ki upravlja center, g. Primožem Kotnikom, ki je tudi sam avtodomar. Predstavil mi je center z vsemi vsebinami. Povedal mi je, da se dobro zavedajo avtodomarskega potenciala, zato v kratkem načrtujejo pripravo večjega parkirišča, ki bo namenjeno avtodomarjem. Poleg njega bodo postavili večnamenski objekt s sanitarijami, ki bodo omogočale tudi oskrbo avtodomov. Vsi, ki bi želeli že zdaj na Kope, pa ne vedo, kako in kaj, naj se obrnejo na vodjo hotela, g. Petra Kranjca, ki je dosegljiv na telefonski številki 031 680 547.

Žičniške naprave na smučiščih razen štirisedežnic na Kaštivniku in Veliki Kopi so takšne, kot so bile ob mojem zadnjem obisku. Sneženje in 20 centimetrov pršiča nas nista odvrnila, da ne bi presmučali cel sistem do Partizanke (Kaštivnik), kot smo ji rekli včasih, in nazaj. Stanje prog je bilo glede na razmere sprejemljivo, gneče ni bilo in tako smo se uspeli kljub ne najboljšim razmeram dobro nasmučati.
Po smučanju smo obiskali Holcer pub, ki je v neposredni bližini smučišč. V pritličju je bar, ki deluje kot apres ski s celodnevnim dogajanjem (tudi čez dan se je plesalo), tukaj so tudi večerne zabave. V prvem nadstropju je zelo prostorna restavracija z zelo veliko izbiro hrane in pijač. Mi smo se zadovoljili s pico, ki je bila zelo okusna. V mansardi objekta pa je otroški kotiček.
Načrtovali smo tudi ogled tekaških prog, a smo ga zaradi snežnih razmer soglasno odpovedali. Načeloma urejajo tekaške proge v smeri Ribniške koče. Ker je bilo več kritik na urejenost le-teh, v prihodnosti pripravljajo bolj urejene tekaške proge za obe tehniki, torej klasiko in drsalno, ter ločeno pot za sprehajalce. Upajmo, da jim bo uspelo! Za tiste, ki ne smučajo, ponujajo tudi organizirane sprehode v okolico in krpljanje.

Popoldan se je Mihec odločil za sankanje s prijatelji, midva pa za obisk wellness centra v Hotelu Luka. Na voljo je skupinski del z dvema finskima, s turško in z infra savno, ohlajevalnim bazenom in dovolj počivalniki, ter zasebna savna s finsko savno ter jacuzzijem. Savne so bile čiste, temperatura v počivalnem prostoru ravno pravšnja, napitki in sadje vedno na voljo. Wellness, kot se spodobi.
Prava stvar za sprostitev po smučanju! Po nekaj uricah uživanja sta naju želodčka začela opozarjati, da bi bil že čas še za kulinarično razvajanje. Ponudba hrane v restavraciji hotela je dovolj raznolika, da smo potrebovali nasvet lokalnega strokovnjaka v obliki prijaznega natakarja. Ker nam samopostrežna večerja ni dišala, smo se odločili za ponudbo z jedilnega lista. Gobova juha z ajdovimi žganci je bila zaradi velike količine gob (pravih) že skoraj enolončnica, vsekakor pa zadostuje za samostojen obrok, kar smo žal ugotovili prepozno. Svinjska ribica v brusnični omaki s popečenimi beluši, zavitimi v pršut, je bila prav nebeško dobra ... Si lahko predstavljate, da na krožniku nisem pustil ničesar? Za sladico smo si zamislili njihovo specialiteto, borovničev zavitek, a ga je na žalost zmanjkalo. Zamenjavo smo našli v vročih jagodah s sladoledom in ajdovih palačinkah z brusnično marmelado. Ob odhodu se nismo pozabili zahvaliti pridni kuharici, ki se je zares potrudila!

Po večerji smo s težavo odšli do avtodoma in ogled nastopa Tanje Žagar v Holcer pubu je padel v sneg (beri v posteljo) … Žagali smo celo noč …
Naslednji dan so koroški študentje pripravljali zabavo na snegu z vsemi možnimi animacijami in tekmami, kar je v kombinaciji z velikimi količinami novozapadlega snega privedlo do odločitve, da se pomaknemo nazaj v dolino oz. proti domu.

Obisk na Kopah bi priporočal družinam z majhnimi otroki, saj so smučarski tereni pravšnji za njih. Tudi tisti, ki si želijo zabave, bodo prišli v Holcer Pubu na svoj račun. Kope nas vabijo tudi na srečanje CCS med 14. in 16. junijem 2013.

Torej, TRNULJČICA SE PREBUJA!

Za vas so širili avtodomarski duh – Boštjan, Katarina in Mihec (Ernst).

Kope ponočiParkirno mesto v pravljiciKope
Kope ponočiParkirno mesto v pravljiciNa sneguKope

Finska savnaProstor za relaksacijoDomača hranaKrepka malica

Koristne informacije:

Pred prihodom se najavite pri g. Petru Kranjcu na telefonski številki 031 680 547.
Priklop na elektriko je možen, kasete se lahko izpraznijo v stranišču Holcer Puba ali Grmovškovega doma, vse po dogovoru! Trgovine ni, tako da se podajte na pot z vsem potrebnim! Na pot se podajte po 21. uri, ko se zaključi nočna smuka in ni toliko nasprotnega prometa.