19. september, 2013
Zakaj C-Tourer in ne C-Line

Že takoj na začetku je treba še enkrat poudariti dejstvo, da so tudi najcenejši Carthagi izdelani po preverjeni recepturi, ki je enaka v vseh cenovnih razredih proizvajalca.

Če ne potrebujete sladkorčkov, kot so pravo dvojno dno, delovna površina v kuhinji iz kerrocka in še nekaj podrobnosti, ki vaš žep olajšajo za dodatnih 10 tisoč evrov, potem je odločitev jasna – v časih, ki niso naklonjeni razsipavanju, bi lahko rekli, da tudi razumna.

 

Podobna modela


Drugače pa je C-Tourer 142 zelo podobne notranje razporeditve kot C-Line 4.2, tudi dolžina je enaka. 

 

Tloris I 142 - testno vozilo

Obe seriji sta opremljeni z odličnimi vzvratnimi ogledali, po vzoru avtobusov obešenimi nad stranski stekli, ki sta opremljeni z dežnim žlebom in lučjo, ki se po vzoru prestižnejših osebnih vozil vklopi, ko odklenemo vozilo. Vhodna in voznikova vrata so enaka pri obeh serijah, prav tako zasnova prednjega dela z voznikovim delovnim prostorom in armaturno ploščo vred. Obe seriji že v osnovi ponujata prostorno sedežno klop v obliki črke L in prostor za nadzor vgrajene tehnike nad vhodnimi vrati s komandno ploščo. Enaka so vgrajena okna. Tudi hladilnik je v obeh vozilih 160-litrski, z ločenim zamrzovalnikom.
Prva in največja razlika, ki jo boste opazili, brž ko boste legli pod vozilo, je v uporabljeni osnovi. Obe seriji sta postavljeni na osnovo Fiata Ducato, a se med seboj močno razlikujeta. C-Line je postavljen na Ducata s šasijo Al-Ko, medtem ko se cenejši C-Tourer letnika 2013 vozi na »navadnem« Ducatu, katerega šasija pa je od leta 2009 mnogo stabilnejša. Manj zahteven voznik bo le stežka opazil razliko med obema. v sezoni 2014 pa se C-Tourerji že vozijo na Al-Kovi šasiji. 
V bivalnem delu se vozili razlikujeta v vgrajenih materialih in panoramskem oknu, ki je v vozilih serije C-Line mnogo večje. Drugačni sta tudi grafika in barva zunanjosti.

 

Zasnova Super-Light-Weight

 

Zaradi posebne zasnove, ki so jo pri Carthagu poimenovali Super-Light-Weight, znaša teža vozila, pripravljenega za vožnjo, 2964 kilogramov, kar je za 685 centimetrov dolgo integrirano vozilo resnično odličen podatek. Bomo pa o teži rekli več v eni od naslednjih številk, ko se ji bomo temeljito posvetili. Tudi tehtanju praznega in za vožnjo pripravljenega vozila ter polno otovorjenega tik pred odhodom na počitnice. Ne nazadnje postaja teža vozila zaradi omejitev in drakonskih kazni zelo pomemben dejavnik pri nakupu avtodoma.

 

V seriji C-Tourer I lahko izbirate med naslednjimi modeli:

 

I 138I 142 QBI 142I 143
I 147I 148I 149I 150