12. december, 2012
Carado T 447: Čar je v preprostosti

Lahko bi zatrdili, da je ob predstavitvi pred nekaj leti Carado veljal za znamko, ki naj bi zadovoljila osnovne potrebe sodobnih nomadov. Takšna je bila tudi cena. Sčasoma pa je Carado postal spoštovanja vreden tekmec na trgu počitniških vozil, ki še vedno navdušuje z dostopno ceno, a tudi kakovostjo in opremljenostjo. Preskušeni Carado T 447 pa tudi z domiselno zasnovano notranjostjo.


Zunanjost je preprosto oblikovana in glede na lansko modelno leto ni doživela pretiranih sprememb. Z eno, zelo pomembno izjemo: zamenjali so grafiko. Sprememba, ki je zahtevala le prgišče evrov, je iz Carada naredila CARada. Temno sivi in zlati odtenki grafike naredijo vozilo imenitnejše, še več, naredijo ga zrelo. Ob pogledu na testnega T 447 lahko zapišem le eno: Carado je postal imeniten. In lep.


Če smo še pred nekaj leti govorili o vozilih za dva razvajenca kot o vozilih višjega cenovnega razreda, danes ni več tako. Za udobje in razvajanje ni več dovolj samo visoka cena, za oboje je potrebno predvsem razumevanje potreb uporabnikov, kar pa ni vedno povezano le s ceno vozila. Cena Carada T 447 namreč ni šokantno visoka, a je notranjost ukrojena za dva razvajena popotnika, ki cenita prostornost vozila in male podrobnosti, ki poskrbijo za še večjo stopnjo udobja.


Carado je z modelnim letom 2013 obrnil nov list. Če smo še lani lahko opazko ali dve namenili »zastarelemu« videzu zunanjosti, lahko letos izrekamo le pohvale. T 447 je atraktiven polintegrirec za dva, morda tri, ki cenijo udobje in prostornost ter jim je vseeno za znamko vozila. Ti bodo za plačano ceno dobili resnično veliko avtodoma!

 

Več v reviji Avto-Dom November 2013 (AD103)

 

Carado T 447Carado T 447Carado T 447Carado T 447
Carado T 447Carado T 447Carado T 447Carado T 447

Carado T 447Carado T 447Carado T 447Carado T 447Carado T 447Carado T 447

 

Cena novega testnega vozila: 46 580 EUR
Ocena na testu: 2195/3000 točk