20. november, 2017
Mercedes Benz V 250 d Avantgarde

Od nemške premijske trojice se lahko samo Mercedes Benz pohvali s popolno ponudbo osebnih vozil, to je od manjših osebnih pa do terenskega pick-upa in velikega enoprostorca. Razred V v svojem razredu nima tekmecev ne po opremski ne po tehnološki plati, da je resnično dobra izbira velikih aktivnih družin, pa nas je prepričal odlično opremljeni V 250 d Avantgarde.

 

Mercedes Benz V 250 d

 

Zanimivo: veliki, več kot pet metrov dolgi črni kombi obrača glave kjerkoli se pojavi. V času testa smo vodili statistiko pogledov, ki je na koncu razkrila prevlado pogledov nežnejšega spola. Če želite biti opaženi (in ste samski), potem bo veliki kombi celo boljša izbira kot kak roadster ali kabriolet …

 

Mercedes Benz V 250 d

Mercedes Benz V 250 d


Kako tudi ne: črna metalk barva, nizkopresečne pnevmatike širine 245, sedem kraka 19-palčna platišča AMG iz lahke litine ter nesporno »mercedesovski nos« z veliko masko hladilnika in veliko zvezdo so aduti, ki jim bo podlegel marsikdo. A ne gre samo za videz, še večja aduta sta prostornost in uporabnost. Nenazadnje se razred V izkaže kot odlični avtomobil za večje družine, ki rade pohajajo, hkrati pa na dopust s seboj »vzamejo« še večji čoln ali počitniško prikolico. S slednjo bo V zlahka opravil ne glede na njeno težo in velikost, vse kar potrebujete sta vlečna kljuka in vozniški izpit ustrezne kategorije.

 

Mercedes Benz V 250 d


AVTOMOBILSKO UDOBJE

Preskušeni V 250 d je imel pod motornim pokrovom najmočnejši dizelski agregat, menjalnik pa je bil samodejni, sedemstopenjski 7G-Tronic Plus. Volanski obroč oblečen v usnje lepo »sede« v roke, ker je prijetno majhen, pa ne utruja niti ženskih ročic. Armaturna plošča je mešanica sodobnosti, prestiža in kančka bidermajerja, stikala so tam, kjer jih iščeš. Kdor ni vajen Mercedesov bo sprva iskal upravljala brisalcev, k so na levi strani volanskega obroča, združena s smerniki. Volanski obroč nadzira kopico funkcij, ročica samodejnega menjalnika je na desni strani.

 

Mercedes Benz V 250 d

Nad sredinsko konzolo kraljuje zaslon LCD, ki omogoča popoln nadzor nad vozilom in dogajanjem okrog njega. S seznama dodatne opreme si lahko omislite celo 360-stopinjsko vzvratno kamero, prednaloženi navigacijski program pa omogoča 3D prikaz zemljevidov.

 

Mercedes Benz V 250 d

Sedeži, v našem primeru v krem barvi, so usnjeni, prednja dva z dodanim ogrevanjem sedala in ledvenega dela.
Vožnja z 250 d je udobna in tiha ter dovolj dinamična tudi za voznike vajene vožnje osebnih vozil. Volanski obroč ponuja prestavne ročice v logu Formule 1, tako da lahko roki ves čas objemata volan. Preglednost naprej je odlična, slabša pa je preglednost nazaj, zato previdnost med prehitevanji ne sme biti odveč.
514 centimetrov dolgi V pa nikakor ni okoren. Veliko k temu prida pogon na zadnji kolesni par, ki omogoča prednjim kolesom večje obračanje, s čimer so dosegli 11,8 metrski obračalni krog. Na videz morda okorni V je na cesti agilen kot košarkarji pod košem in prekaša marsikaterega malčka!

 

TRIJE DIZLI

Razred V je na voljo le z dizelskim motorjem. V osnovni različici se pod motornim pokrovom vrti vrstni štirivaljnik s prostornino 2143 cm3 in z oznako 200d. Nudi 135 »konjev« in 330 njuton metrov navora. Srednja izbira je 163 »konjev« močni agregat, ki nudi 50 Nm navora več. V kolikor pa se radi vozite udobno in brezskrbno prehitevate v vseh pogojih vožnje, potem vam bo na kožo pisan 190 »konjski« turbodizel, s tovornjaškimi 440 njuton metri navora. Kot se za Mercedes spodobi, je pogon vedno speljan na zadnji kolesni par, za doplačilo si lahko omislite štirikolesni pogon.

 

DVA MENJALNIKA

Za učinkovit prenos moči na cesto poskrbita dva menjalnika: 6-stopenjski mehanski menjalnik in 7-stopenjski samodejni menjalnik 7G-TRONIC PLUS. Če boste izbrali najmočnejšo različico s 190 »konji«, kot smo jo preskusili mi, potem je samodejni menjalnik že v serijski opremi.

 

MNOŽICA SEDEŽEV

Razred V je lahko opremljen kot družinski potovalnik, premična pisarna ali pa kot zmes obojega. Tak je bil tudi naš preskusni, ki je ponujal sedmerico pilotskih sedežev z naslonjali za roke.

 

Mercedes Benz V 250 d

Najudobnejša sta seveda prednja, ki ponujata tudi ogrevanje.

 

Mercedes Benz V 250 d

Mercedes Benz V 250 d

A tudi preostalih pet ne zaostaja, kar se tiče udobja. Nenazadnje je V širok 193 centimetrov, vsi sedeži pa so enako široki.

V zadku se skriva velikanski prtljažnik, ki je velik celo ob vseh sedmih sedežih v vozilu, ob poklopu ali odstranitvi tretje vrste oziroma zadnjih dveh pilotskih sedežev pa je naravnost ogromen. Za premikanje prtljažnih vrat skrbi elektrika, dobrodošlo je tudi odpiranje okenskega stekla.

Mercedes Benz V 250 d

Mercedes Benz V 250 d

Mercedes Benz V 250 d

 

ZAKLJUČEK

Razred V je odlična izbira tako za družine kot poslovneže, je nekakšen hibrid, ki lahko med tednom služi kot poslovni avtomobil, konec tedna pa kot družinski potovalnik oziroma vozilo za aktivne. Nenazadnje ponuja skoraj tono nosilnosti, nekaj kubikov prtljažnika, vleče pa lahko do dve toni in pol težki zavirani priklopnik. Originalna vlečna kljuka pri pooblaščenem trgovcu stane 1125 evrov.

 

MERCEDES BENZ MARCO POLO

Spomladi smo na naših straneh objavili test Mercedes Benz Marco Polo, prestižnega potovalnika s 190-»konjskim« motorjem, samodejnim menjalnikom in še z zvezdo na nosu za povrh. Več o njem na povezavi!