19. maj, 2021
Honda SH 150 i

Po več kot milijon prodanih skuterjih od leta 1984, ko je prvič zapeljal na ceste, se Hondin najbolj prodajani model z visokimi kolesi predstavlja s pomembnimi estetskimi in tehničnimi spremembami. Linije so bolj zaobljene, temo osvetljujejo polni LED žarometi, nadzorna plošča je popolnoma digitalizirana, ključ bo odslej le v žepu, saj je zagon brezkontaktni (keyless). Tudi pod jezdečevo zadnjo platjo je nekaj sprememb: zmogljivejši 4-valjni motor ustreza standardu EURO 5, širši je predal pod sedežem, dodana so varnostna dodatka ESP in ABS ter nadzor pogonskega kolesa.
Že skoraj dvajset let je Honda SH 125/150 najbolje prodajan skuter v Italiji in v prenovljeni različici je še korak pred tekmeci tako v kakovosti kot tudi pri opremljenosti. SH 150i je bil prenovljen v mnogih pogledih: ima sodobno estetiko z »nategnjenim« linijami in kromom, nov je žaromet z novo pozicijsko lučjo na krmilu. Prenovljena je zadnja luč, ki je prav tako v tehniki LED. Nadzorna plošča se prilagaja novim trendom in je zdaj digitalna z dvojnim zaslonom, ki je jasno viden tudi pod močnimi sončnimi žarki. Potovalni računalnik nadzorujemo preko dveh tip na levi strani krmila.

Honda SH 150 i 2021

Honda SH 150 i 2021Honda SH 150 i 2021  
Honda SH 150 i 2021Honda SH 150 i 2021

Tudi okvir je nov oziroma prenovljen. Medosje je pridobilo točno centimeter in meri sedaj 135 centimetrov. Spremenjena je geometrija zadnjega vzmetenja, ki sedaj še lepše »požira« luknje in neravnine na cesti. S pritiskom na tipko električno odklenemo prtljažnik v sedežu in pokrov rezervoarja za gorivo.

 

SPREMEMBE POD ZADNJO PLATJO

Potnika sedaj razvaja nov sedež, ki je še udobnejši kot prej, pod njim je večji prtljažni prostor, ki je sedaj 10 litrov večji in odslej meri 28 litrov. V njem je sedaj prostor za polno čelado in odlaganje predmetov, dodana je USB vtičnica za polnjenje mobilnega telefona (tam je tudi odlagalni prostor, kjer ga lahko varno odložite). S premikom rezervoarja za gorivo v prednji del, so pridobili dodatni prostor. Premik rezervoarja s prostornino sedem litrov v platformo ima tudi drugo prednost – spremembo težišča, ki je sedaj nižje kot prej. Honda SH 150i v letu 2021 je že serijsko na voljo z velikim kovčkom za sopotnikom, ki ponuja udobno naslonjalo.

Honda SH 150 i 2021

Glede na to, da se s Hondo SH 150i ne boste peljali samo do trgovine v sosednji vasi, temveč tudi na daljše poti, je naslonjalo več kot dobrodošlo.

 

NOVI MOTOR

Novi motor s prostornino 157 kubičnih centimetrov ima 4 ventile na valj in ustreza standardu EURO 5. Tako kot predhodnik uporablja tehnologijo nizkega koeficienta trenja, ki doda dodatna dva »konja« in nekoliko zmanjša porabo goriva. Proizvajalec zagotavlja (brez aktiviranega start & stop sistema) do 44,7 prevoženih kilometrov na liter goriva. Serijsko je vgrajen sistem start&stop, za večjo varnost sta dodana ABS in ESP. Sistem HSTC (Honda Selectable Torque Control) stalno nadzira hitrost vrtenja pogonskega kolesa in ko je potrebno, signalizira vozniku preko nadzorne plošče.

 

VOŽNJA

Sedež je udoben, dovolj je visok tudi za nas, ki nismo dolgini.

Honda SH 150 i 2021

Prednji del sedeža ima dobro oblikovan naslon. Ščit ponuja dovolj prostora za kolesi, platforma ni med največjimi. Dodan je nosilec nakupovalnih vrečk.
Tipka za vklop je priročna, ključ na varnem v žepu ali torbici. Ob zagonu se motor takoj zažene, predenje je tiho, skoraj neslišno. SH 150i nima tradicionalnega zagona, ampak ACG generator z elektronskim upravljanjem, nameščenim neposredno na gredi, ki je isti, ki ponovno zažene motor, potem ko ga izklopi sistem start&stop. Obe diskasti zavori sta dobro kalibrirani, nadzoruje ju ABS, ki se aktivira, ko je potrebno.

 Honda SH 150 i 2021
V mestu SH 150i navkljub dolžini 203 centimetre ostaja tako okreten kot kolo in hitro spreminja smeri, pohvali se z malim rajdnim krogom. Zadnje kolo podpirata dva amortizerja. Tudi na odprti cesti se SH 150i izkaže kot dober sopotnik, tudi pri višjih hitrostih je lepo vodljiv in stabilen. Ker ima več kot 150 kubičnih centimetrov, se lahko z njim podate tudi na hitre ceste.

 

Čevlji AlpinestarsČelada Nolan s podpisom Valentina Rossija

Med vožnjo s skuterjem vedno nosite čelado, naš testni voznik Jurček Dolenc pa priporoča tudi ojačane motoristične čevlje, saj so stopala eden bolj ranljivih delov telesa pri vožnji z motorjem.