15. januar, 2016

Novo zunanjost odlikuje aerodinamična in privlačna linija, vozilo meri v širino 229 centimetrov, v višino pa zaradi spalnega nadstreška dobre tri metre. Linija je simpatična, previs preko zadnje osi je dokaj velik. Visoko dvignjen zadek (približno pol metra od tal) dopušča mirno vožnjo preko previsov ali vkrcevalnih ramp trajektov brez nadležnega »nasedanja«.

Coral XL je alkoven, zato ga zaznamuje velik spalni nadstrešek. Aerodinamična oblika zagotavlja dobre vozne lastnosti in, kar se je izkazalo za veliko presenečenje, nizko porabo goriva. Pregovorno težka desna noga moje malenkosti porabo goriva tudi s priganjanjem čez alpske prelaze (Obertauern, Katchberg, Mokrine) in vožnjo po prehitevalnem pasu ni uspela dvigniti nad 12,5 litra na 100 prevoženih kilometrov (skupaj smo prevozili 1940 kilometrov), kar je odličen dosežek za 3,5 tone težko in več kot tri metre visoko vozilo.
Ravno oblika nadstreška omogoča, da se ga med vožnjo skorajda ne čuti ter da tudi med prehitevanji tovornjakov na avtocesti ni nadležnega »zaustavljanja«. Tudi sicer je vozilo pri vožnji s hitrostjo okrog 120 kilometrov na uro presenetljivo tiho, piš vetra pa komaj zaznaven. Veliko k temu poleg oblike pripomorejo kakovostna okna ter izolacija vozila.